Veel gestelde vragen

Vind hier het antwoord op al je vragen

HUISREGELS

Sinds 1 juli 2021 zijn alle terrassen van de Ron Gastrobar-restaurants rookvrij.

Mits het een kleine en stille hond is die bij de tafel blijft. 

RESERVEREN

Een reservering kan tot 24 uur van tevoren kosteloos worden geannuleerd. Wij brengen dan geen kosten in rekening bij het annuleren voor een reservering. Het wordt zeer op prijs gesteld als een reservering op tijd van tevoren wordt geannuleerd of gewijzigd.
Een reservering kan kosteloos gewijzigd worden tot 24 uur van tevoren. Wij doen ons uiterste best om de reservering te wijzigen naar het tijdstip en datum van jouw keus, mits er nog ruimte is. Het wordt zeer op prijs gesteld als een reservering op tijd van tevoren wordt geannuleerd of gewijzigd.

PARKEREN

Rondom de Sophialaan is het mogelijk te parkeren. Hier geldt betaald parkeren.
Q-Park (Byzantium) Parkeergarage bij Marriot Hotel (Tesselschadestraat 1G)
Klein en groot parkeerterrein op de Amstelslag. Daarnaast is er een mogelijkheid om met de boot aan te veren.
Gratis parkeren op Stationsweg 1.
Gratis parkeren is mogelijk bij het parkeerterrein aan de Hoge Duin en Daalseweg. *Houdt rekening met activiteiten in Openluchttheater Caprera van Juni t/m September. Deze gasten mogen ook gebruik maken van dit parkeerterrein.

OVERIG

In de restaurants kan er betaald worden met Maestro, Mastercard en Visa.
Ron Gastrobar in Amsterdam Oud-Zuid, Ron Gastrobar Oriental Downtown in de Kerkstraat in Amsterdam, Ron Gastrobar Indonesia in Ouderkerk aan de Amstel, Ron Gastrobar Indonesia Laren aan de Brink, en Ron Gastrobar bij de C in Bloemendaal. Daarnaast vallen Ron Gastrobar Supersoft, Ron Gastrobar Streetfood, Ron Gastrobar At Home en Ron Blaauw Central Station ook onder de Ron Gastrobar-familie.

Wij vinden het altijd fijn om feedback te krijgen! Deze kun je richten aan feedback@rongastrobar.nl

DINGEN DIE WE NIET ZIJN...

Het woord bar staat niet voor niets in onze naam!

Ron houdt van muziek …. En dat mag wel wat harder.

Gelukkig maken wij elke dag meer dan 10 fouten. Ron zegt altijd het gaat niet over de fouten die je maakt, het gaat om de oplossing die je biedt. Wij horen daarom graag tijdens jullie bezoek als er iets niet naar wens is.
Alle suggesties die wij doen komen wel op de rekening.
Er is geen kinderkaart of speelgoed maar wij weten zeker dat kinderen zich welkom voelen bij ons en zullen genieten.
Wij zijn erg begripvol als het je toch niet lukt om op te dagen voor je reservering. Wel is het fijn als je het van tevoren laat weten, zodat wij iemand anders blij kunnen maken met jullie plekje. Wij sturen een bevestigingsmail, reminder mail en bellen op de dag zelf nog na om te voorkomen dat iemand niet komt.
Wij werken met verschillende culturen en leeftijden.
Te spicy? Geef van tevoren aan dat je niet van pittig eten houdt. Ons keuken team zal hier dan rekening mee houden.
Wij voeren een kaart met moderne en verfijnde gerechten. Natuurlijk blijft het altijd een kwestie van persoonlijke smaak. Wat de ene op smaak vindt, kan de ander als flauw ervaren.
Wij streven naar een goede prijs-kwaliteit verhouding. De afstemming van de prijs heeft te maken met de inkoop van verfijnde producten die je in de gerechten proeft.
Wij voeren een kaart met gerechten waarbij we altijd rekening proberen te houden met de grootte van de porties, voor de een is dit vaak te veel en voor de ander te weinig. Vraag ons team naar advies!
Wanneer er echt iets mis is gegaan tijdens het bezoek, dan horen wij dit uiteraard graag en kijken we graag samen naar een oplossing.
Ook wij moeten ons aan de corona maatregelen te houden. Wij hebben ervoor gekozen om alle medewerkers te laten werken met een mondkapje. Dit voor veiligheid van u en onze medewerker. Wij begrijpen dat dit een ander beeld geeft dan voor Corona, wij staan echter volledig achter onze keuze omdat de gezondheid van onze gast en onze medewerker centraal staat. Wij hopen dat dit u niet weerhoudt ons te bezoeken zolang de maatregelen van kracht zijn.
X